Foto 1 di 1
Cultural Strategy: Using Innovative Ideologies . Holt, Cameron**
Condizione:
2 disponibili
Spedizione:
Oggetto che si trova a: South East, Regno Unito
Consegna:
Varia
Restituzioni:
Restituzioni entro 30 giorni. L'acquirente paga le spese di spedizione per la restituzione dell'oggetto. Vedi i dettagli- per maggiori informazioni sulle restituzioni
Pagamenti:
Fai shopping in tutta sicurezza
Informazioni sul venditore
- 99,1% di Feedback positivi
Registrato come venditore professionale
Il venditore si assume la piena responsabilità della messa in vendita dell'oggetto.
Numero oggetto eBay:125220508978
Specifiche dell'oggetto
- Condizione
- PublishedOn
- 2012-08-23
- Title
- Cultural Strategy: Using Innovative Ideologies to Build Breakthr
- ISBN
- 9780199655854
- EAN
- 9780199655854
- Publication Year
- 2012
- Type
- Textbook
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Publication Name
- Cultural Strategy: Using Innovative Ideologies to Build Breakthrough Brands
- Item Height
- 234mm
- Publisher
- Oxford University Press
- Item Width
- 156mm
- Subject
- Management, Business
- Item Weight
- 598g
- Number of Pages
- 416 Pages
Informazioni su questo prodotto
Product Information
How do we explain the breakthrough market success of businesses like Nike, Starbucks, Ben & Jerry's, and Jack Daniel's? Conventional models of strategy and innovation simply don't work. The most influential ideas on innovation are shaped by the worldview of engineers and economists - build a better mousetrap and the world will take notice. Holt and Cameron challenge this conventional wisdom and take an entirely different approach: champion a better ideology and the world will take notice as well. Holt and Cameron build a powerful new theory of cultural innovation. Brands in mature categories get locked into a form of cultural mimicry, what the authors call a cultural orthodoxy. Historical changes in society create demand for new culture - ideological opportunities that upend this orthodoxy. Cultural innovations repurpose cultural content lurking in subcultures to respond to this emerging demand, leapfrogging entrenched incumbents.Cultural Strategy guides managers and entrepreneurs on how to leverage ideological opportunities:- How managers can use culture to out-innovate their competitors - How entrepreneurs can identify new market opportunities that big companies miss - How underfunded challengers can win against category Goliaths - How technology businesses can avoid commoditization - How social entrepreneurs can develop businesses that appeal to more than just fellow activists - How subcultural brands can break out of the 'cultural chasm' to mass market success - How global brands can pursue cross-cultural strategies to succeed in local markets - How organizations can maximize their innovation capabilities by avoiding the brand bureaucracy trapWritten by leading authorities on branding in the world today, along with one of the advertising industry's leading visionaries, Cultural Strategy transforms what has always been treated as the intuitive side of market innovation into a systematic strategic discipline.
Product Identifiers
Publisher
Oxford University Press
ISBN-13
9780199655854
eBay Product ID (ePID)
115627341
Product Key Features
Publication Name
Cultural Strategy: Using Innovative Ideologies to Build Breakthrough Brands
Format
Paperback
Language
English
Subject
Management, Business
Publication Year
2012
Type
Textbook
Number of Pages
416 Pages
Dimensions
Item Height
234mm
Item Width
156mm
Item Weight
598g
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Descrizione dell'oggetto fatta dal venditore
Informazioni sul venditore professionale
WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Numero Partita IVA:
- GB 724498118
Numero registro delle imprese:
- 03800600
Certifico che tutte le mie attività di vendita saranno conformi alle leggi e ai regolamenti dell'Unione Europea.
Il venditore si assume la piena responsabilità della messa in vendita dell'oggetto.
Numero oggetto eBay:125220508978
Spedizione e imballaggio
L'oggetto non viene spedito al CAP Stati Uniti
Luogo in cui si trova l'oggetto:
South East, Regno Unito
Destinazione:
Australia, Belgio, Canada, Danimarca, Estonia, Finlandia, Francia, Giappone, Gibilterra, Grecia, Irlanda, Islanda, Italia, Lettonia, Lituania, Lussemburgo, Malta, Norvegia, Paesi Bassi, Polonia, Portogallo, Regno Unito, Repubblica Ceca, Repubblica di Croazia, Romania, Slovacchia, Spagna, Svezia, Ungheria, Unione Europea
Paesi in cui non si effettua la spedizione:
Afghanistan, Arabia Saudita, Austria, Bahrain, Bangladesh, Bielorussia, Brasile, Bulgaria, Cipro, Emirati Arabi Uniti, Federazione Russa, Filippine, Germania, Giordania, Indonesia, Iraq, Israele, Kuwait, Libano, Libia, Macedonia, Mauritius, Montenegro, Nauru, Nigeria, Nuova Caledonia, Oman, Porto Rico, Qatar, Slovenia, Somalia, Stati Uniti, Sud Africa, Svizzera, Turchia, Ucraina, Yemen
Tempi di imballaggio |
---|
La spedizione di solito viene effettuata entro 2 giorni lavorativi dalla ricezione del pagamento. |
Imposte |
---|
Potrebbero essere applicate tasse al momento del pagamento. Ulteriori informazioniUlteriori informazioni sul pagamento delle imposte sugli acquisti eBay. |
Imposte sulle vendite per oggetto num. 125220508978
Imposte sulle vendite per oggetto num. 125220508978
Il venditore riscuote l'imposta sulle vendite per gli oggetti spediti ai seguenti Stati:
Stato | Aliquota dell'imposta sulla vendita |
---|
Regole sulle restituzioni
Dopo aver ricevuto l'oggetto, contatta il venditore entro | Spese di restituzione |
---|---|
30 giorni | L'acquirente paga le spese di spedizione per la restituzione dell'oggetto |
Clicca quiqui per ulteriori dettagli sulle Restituzioni. Per le transazioni idonee, sei coperto dal programma Garanzia cliente eBay se ricevi un oggetto non conforme alla descrizione.
Le spese di spedizione per la restituzione sono a carico dell'acquirente.
Informazioni sulla restituzione |
---|
Restituzioni accettate |
Dettagli di pagamento
Metodi di pagamento
Nota: nella procedura di pagamento potrebbero non essere disponibili alcuni metodi di pagamento a causa della valutazione del rischio dell'acquirente.
Categorie più popolari di questo Negozio
Registrato come venditore professionale
Feedback del venditore (2.865.833)
2***n (683)- Feedback lasciato dall'acquirente.
Mese scorso
Acquisto verificato
Fast delivery, well packaged, as described - no issues. Would buy from again.*****
i***z (1787)- Feedback lasciato dall'acquirente.
Mese scorso
Acquisto verificato
Fast service
3***a (29)- Feedback lasciato dall'acquirente.
Mese scorso
Acquisto verificato
Book arrived today in fabulous condition! Absolutely could not be happier, brilliant sellers!